灰尘

#放飞自我黑泥号#欧美/古风圈小号#

如鲸向海,鸟投林。不可避免,退无可退。

Kyra.

I never saw a moor 我从未看过荒原

I never saw the sea 我从未看过海洋

You know I know the heather looks 可我知道石楠的容貌

And what a billow be 和狂涛巨浪

I never spoke with god 我从未与上帝交谈

Nor visited in heaven 也不曾拜访过天堂

Yet certain am I of the spot 可我好像已通过检查

As if the checks were given 一定会到那个地方

——艾米莉·狄金森

评论

© 灰尘 | Powered by LOFTER